Pioneer TS-WX110A

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Pioneer TS-WX110A op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Tonproat 22-06-2014
Geschreven voor: Pioneer TS-WX110A

Na jaren met een hele geluidsinstallatie achterin div. auto's te hebben rondgereden, miste ik toch wat laag geluid in de huidige auto, een kleine Mitsubishi Colt.
Omdat ik de kofferbak niet weer helemaal vol wil hebben, kwam ik dit als alternatief tegen.
Het ziet er allemaal degelijk uit en het inbouwen was ook zo gebeurd. De subwoofer onder de bestuurdersstoel geplaatst omdat onder de bijrijdersstoel net niet genoeg ruimte is.
Verder de subwoofer gewoon op de radio aangesloten, wat prima werkt.
Het geluid is een fijne aanvulling op de speakers die al in de auto zaten. Het klinkt nu lekker strak en dmv de afstandsbediening is de diepte nog handig bij te stellen.
Tot nu toe zeer tevreden over dit product.
het enigste minpunt is de handleiding, die is er niet in het Nederlands. En je moet er even een RCA-kabel bij kopen.

r-blue 14-05-2012
Geschreven voor: Pioneer TS-WX110A

Prettig aan deze actieve subwoofer is de beperkte ruimte die die inneemt. Zo heb ik hem onder de passagiersstoel liggen en je ziet er niks van en dat is mooi want horen doe je hem des te beter. Prachtige bas uit dit kleine krachtpakketje, echt niet te geloven.

Het aansluiten is te doen, al zou ik de voedingskabel niet op de radio aansluiten, maar rechtstreeks op de accu, bij problemen met het geluid is het van belang eerst even te kijken of de massa goed is aangesloten, meestal is dit het probleem, zo kan een aansluiting op een gelakt moertje al problemen geven.

De handleiding is vrij beperkt, maar het wijst zich eigenlijk allemaal vanzelf. Duurzaamheid is moeilijk te zeggen, maar het voelt allemaal zeer solide en stevig aan.

Voor degene die afvragen wat het verschil met de ts-wx11a is, de 110a is de opvolger en nog iets compacter.

Al met al een dikke aanbeveling waard, ben niet zo een fan van pioneer speakers, maar deze mag er zijn!

longtv 07-01-2012
Geschreven voor: Pioneer TS-WX110A

Het subwoofer ziet er heel mooi en stevig uit en makkelijk installeren,geel naar geel,blauw naar blauw,zwart naar zwart op je audio speler,hoeft niet naar de accu.Ik heb die vandaag pas geinstalleerd,wat de geluid betreft vind ik niet slecht en de duurzaamheid weet ik niet

avalon65 20-03-2012

Het is voor de kwaliteit van het geluid wel verstandig om de subwoofer goed te fixeren.

mirgje 01-12-2011
Geschreven voor: Pioneer TS-WX110A

Een maand geleden heb ik een betere radio in onze picasso laten inbouwen. Ook met betere speakers. Echter het laag ontbrak. Heb toen deze subwoofer eraan toegevoegd. Er ging een wereld voor mij open. Wat dit kleine ding (onder de passagiersstoel) presteert is ongelooflijk. Dit is een echte aanrader.

naam Rene1970 29-11-2011
Geschreven voor: Pioneer TS-WX110A

Ik heb de vorige type subwoofer van pioneer al jaren in gebruik op mijn motorscooter en deze werkt nog prima, dit nieuwe type in de auto ingebouwd in de middenconsole en geeft een prachtig vol geluid.
Ben zeer tevreden ook over de winkel redcoon goede communicatie en zeer snelle en goed verpakte levering.
Ik heb wel even van te voren gebeld of het nog op voorraad was zodat ik ook zeker wist dat ik het op tijd kon ontvangen fijne internetwinkel met vriendelijke groet Rene

DannyM 26-09-2011
Geschreven voor: Pioneer TS-WX110A

Voor mensen die eigenlijk geen ruimte kwijt willen zijn aan een subwoofer maar wel heel graag meer bass willen is dit een geniale oplossing!

In deze compacte subwoofer zit een versterker ingebouwd en alle kabels die je nodig hebt om 'm aan te sluiten zitten erbij, inclusief een handige afstandsbediening. De power en remote kabel zijn voorzien van een zekering.

Het installeren is erg makkelijk omdat je 'm gewoon op de power van de radio kunt aansluiten. Verder ligt het natuurlijk aan de auto of de kabels makkelijk te leggen zijn.

Vanaf het bestellen tot het moment dat je 'm gaat testen blijf je je afvragen of dit kleine kastje wel het gewenste geluid gaat leveren. Maar geloof het of niet, het geluid is geniaal! Ook erg leuk om aan andere mensen het geluid in je auto te laten horen en daarna pas de subwoofer te laten zien :)

Ik heb 'm aangeschaft bij Redcoon, geleverd in 2 dagen, zonder problemen en voor de beste prijs.

Tip: Zorg dat er minder bass naar je gewone speakers gestuurd wordt zodat deze ook beter gaan klinken.